معرفی

به نام خداوند ایثار و انصاف

سلام

میگویند که ذکات علم ،نشر و اشاعه آن است.

میگویند  که علی (ع) اعلام کرده که اگر کسی کلمه ای و چیزی به من آموزد مرا بنده خود کرده.

من هادی هستم. 21 ساله. نه دانشمندم و نه عالم ونه هیچ چیز که بتوان به اون بالید.فقط و فقط یه آدم معمولی هستم

که سعی میکنم گاهی اوقات برای شما هم وطنام مطالبی رو بنویسم که شاید بتونه بعضی وقتا یه خورده  حال و احوال همه ما رو عوض کنه و در نهان خودمون ما رو وادار به فکر کنه.

این مطالب رو من از خودم معمولا نمیگم .ولی واقعا از جایی که میبینم و مینویسم منبعش رو میگم و اگه هم منبعش رو ندونم اعلام میکنم که منبعش رو نمیدونم و از شما خواهش میکنم اگه منبع اون مطلب رو میدونید به من اطلاع بدید و من هم منبع اون رو ذکر کنم تا این جوری خدایی نکرده حقی از بین نره.

من با اینکه واقعا سرم شلوغه و نمیرسم سعی میکنم که هر هفته یه مطلب رو بذارم تو این صفحه . امید وارم که این مطالب واقعا بتونه به درد بخوره.

مرسی.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام هادی جان
کارت درسته ما قبولت داریم
امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید
فعلا خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد