به آسمون نگاه کنیم

گاهی به آسمان نگاه کن

تو را صدا میزنم 

با دستان بلندی رو به آسمان . تو را صدا میزنم زیرا تو آنی که دل مورچه ای را به دانه ای  و دل دانه ای را به نهالی و دل نهالی را به میوه ای ، آرام کرده ای.

تو آنی که خورشید فروزان را در چرخش افلاک  پهناورت رام کرده ای

تو آنی که با غروبت به شب ،آرامش بخشیده ای و با طلوعت به صبح  رامش.

تو آن قادری  که در بال پرنده ای جنبش نهاده ای و در پیکر کرم کوچکی تابش.

تو آن دریای  بی انتهایی که از چشیدنت ،هیچ تشنه لبی سیراب نمی شود.

تو آن حکیمی که به تار و پود هستی ،آرزوی کمال دادی و راه کمال نشان دادی و توان رسیدن قرار دادی .

به پرنده آرزوی پر زدن ، به شاخه عشق جوانه زدن و به رودخانه تکاپوی دریا شدن . تو به نیستی هستی دادی  و به چیستی پاسخ.

تو آن خدای بی همتایی که به یک مشت خاک ،ارزش بودن دادی و از جمال بی انتهای خودت در آن دمیدی و قرب و رضایت را مقصد رسیدنش قرار دادی و اشرف مخلوقاتش نام نهادی .

و من آن نیاز مند همیشگی  در گاه توام  که در پس این دستهای بلندم رو به آسمان ، چشم به بلندای بخششت دوخنه ام و با همه ی وجود بی قرارم ،

تو را صدا میزنم.

آیدا اکبر زاده

سلام یواش یواش داره امتحاناتم شرو میشه و دیگه خیلی فرصت ندارم این مدت هم مش درگیر پروژه و از این چیزا بودم . ایشالا بعد از امتحاناتم روال کار به کلی عوض خواهد شد.

یه تشکر ویژه هم از ساقی خانوم دارم که خیلی دلم میخواد بازم به مطالب قشنگشون ادامه بدن. و به توصیه ایشون حتما عمل میکنم . منتها همین طور که گفتم یکم سرم شلوغه.(به خاطر امتحاناتم)

در پایان دعا میکنیم که خدایا مارا از شر ترمودینامیک و ساختار و فرآیند 1 و  ریاضی مهندسی و محاسبات و خواص مکانیکی و پدیده های انتقال محفوظ گردان.

آمین    فوت کنین.

فعلا

سلام عید شما مبارک

سلام  ده سلام که کرده بودم. عیبی نداره دوباره سلام.

من خیلی از ساقی خانوم اطفشون نسبت به من ممنونم. و از همینجا عید غدیر رو بهشون تبریک میگم.

اول از همه جواب سوال رو بدم .مربوط میشه به فیزیک نسبیت.

در نزدیکی گرانش زمان کند تر میگذرد.

پس آقا یا خاونمی که در کوهستان هست زود تر ژیر میشه نسبت به کسی که در سطح دریا زندگی میکنه.

ولی خیلی عوامل دیگه هم تاثیر داره که قوانین فیزیک رو خیلی کم رنگ میکنه . که خودتون هم میدونید.

راستش یه مدتی هست که سرم شلوغه  و فرصت کافی ندارم که به وب برسم. برام دعا کنین.

قربون مرام همتون.