یک جمله

به غم خوارگی چون سر انگشت من / نخوارد کس اندر جهان پشت من

(سعدی)

نظرات 4 + ارسال نظر
ساقی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ق.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

سلام آقا هادی خسته نباشید
من الان میرم براتون میل میزنم برید بخونین
نگران نباشین من چند وقته که به هیچ کدوم از دوستام سر نزدم
می بینید که وقت هم ندارم که آپ کنم
موفق باشین

javid یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.daftarekhateratejavid.com

سلام به دوست عزیزم و خسته نباشیناز مطالب وبتون لذت بردم. از شما دعوت میکنم برای عضویت در سایت ما اقدام کنین.
و اگه مایل بودین آی دی من رو هم اد کنین..ما شما رو لینک کردیم شما هم اگه خواستین با عنوان « دفتر خاطرات جاوید » لینکمون کنین.
به سایت ما اومدین و ثبت نام کردین حتما" ما رو خبر کنین و کامنت بذارین.
بای و موفق باشین
========
رسیده ایم به هم ، برخلاف هر من و تو
دو تا همیشه مسافر دو دربدر من و تو !

دو رود شط شده ی ما به برکه خواهد ریخت
اگر همیشه نباشیم در سفر من و تو !

ولی اگر به سفر خو کنیم خواهی دید
خلیج فارس تو و من شده ، خزر من و تو

به اعتبار دل و مُهر عشق «ما» شده ایم
بدون ثبت در اسناد معتبر من و تو !

اگر چه هر دو جگر گوشه پدر بودیم
شدیم در بر هم خونِِ در جگر من و تو !

چقدر زخم زبان خورده و به مرهم هم
نمرده ایم از این زخم کارگر من و تو !

به لطف شعر ، پر از قند پارسی شده ، من !
شکر همیشه تو و قند با شکر من و تو !

قسم به عشق که از هُرم مهرمان می سوخت
به آفتاب اگر می زدیم سر من و تو

من و تو آب و هوائیم و آسمان شده است
من و تو در من و تو ، در من و تو در من و تو ! !

منتظر قدوم سبزت هستم.

محمد یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ب.ظ

وبلاگت فوق العاده است!واقعا دستت درد نکنه!اگه کمک خواستی من در خدمتت هستم!

محمد سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
چطوری؟
من که بیکار. ببینیم چی پیش میاد تا ترم بعد.
دمت گرم سر میزنی.
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد