یک جمله

سه چیز زندگی را ناگوار می دارد: کینه / حسد و بد خویی.

(امام علی (ع))

نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ق.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

سلام آقا هادی ممنون که سر زدین
راستی وبلاگتون خیلی خیلی قشنگ شده
نگران نباشین همه خواهربرادرا با هم همینطوری ان . چه جالب پس شما فقط دو تا بچه این . خوب حق دارین الان زوده و نباید این مسائل رو به خواهرتون بگین . من خوشحال میشم که مسائل شخصیتونو به من می گین و اگه کاری از دستم بربیاد خوشحالتر .
میگم من و داداشم هم با هم دعوا می کردیم ولی الان که دور شدیم خیلی همو دوس داریم همینکه وقتی شیما میره شما ناراحت می شین معلومه که خیلی دوستش دارین اونم همینطور .
راستی من حالم خوبه اون آقا مجیدم اگه من خودمو بکشم نمیاد بنویسه . بهش میگم اگه من مردم برو توی وبلاگم حداقل نویس که ساقی مرد . باشه ؟ ( شوخی کردم )‌
موفق باشید . راستی اون کارتونو پیگیری کردین ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد