ستاره های بی غروب

ستاره های بی غروب

در تمام پهنه دشت ، تو را نگاه میکنند

می خوانند تو را ، می خوانند تورا

و تو در انتظار غروب آنها  زیر سایه شک و تردید بی آنکه از حضور خود اندکی آشفته شوی  دلت را از میان پیوند های انسانی رها کرده ای و زیر باران خشم و نفرت خود فرو رفته ای

بلند شو   بخوان    رها کن    آزاد کن    و

   ببخش

(هادی)

سلام  حال و احوال شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که خوب بودم و بهتر هم شده ام. بد جوری وقت کم میارم چی کار کنم؟ کار خاصی هم نمیکنم ولی وقت همش همش تموم میشه.  دلم میخواد یه بخش در وبلاگ اضافه کنم به نام زندگی مثبت. ولی وقتم خیلی کمه. اولین بخشش تقریبا آماده شده .فقط یه مسئله کوچولو وجود داره که اگر کسی میتونه کمکم کنه خیلی خوشحالم میکنه. در واقع من در مطلبم دو تا نمودار دارم  که دوست دارم اونها هم در لاگ قرار بگیرند ولی نمیدونم چه جوری باید این کار رو بکنم یعنی در واقه چه جوری اونها رو بکشم .یکیش یه تابع 3 ضابطه ای هستش در فاصله اول چیزی شبیه به 2x را داریم و بعد تقریبا یه تابع سینوسی شکل را داریم و از ادامه اون  یک محور با شیب بینهایت مثل محور تانژانت قرار میگیره یعنی مثل x=a  و اون یکی هم یه تابع هست که اول با شیب مثبت اوج میگیره بعد تقعر به سمت پایین پیدا میکنه و با محور افقی مجانب میشه.

اینا ریاضی نیستا . مربوط به همون زندگی مثبته. در این بخش مطلب از جای خاصی نیست و بیشترش مال خودمه (البته در قسمت اول که اینجوری شده) .ولی خوب فعلا این نمودار ها درست و حسابی اونجور که من میخوام رسم نشده.

از وقتی شروع کردم خطبه غدیر رو مینویسم اتفاقات خوبی برام افتاده خدا رو شکر .البته اولش حالم رو میگیرن این اتفاقات ولی بعد از یه مدت که میگذره میبینم که خوب شد که اونجوری شد. خدارو شکر

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

آقا هادی ممنون که سر زدین
راستش من نمی دونم چطوری باید همچین نموداری رو گذاشت توی وبلاگ ولی اگه منظورتون طراحیش هست یک سری نرم افزارهای مت متیکال هست که فک کنم با اونا بشه طراحی کرد و بعدم گذاشت تو وبلاگ
راستی در مورد موضوع ارتباط کائنات با قوانین فیزیکی ممنون که توضیحات بیشتری دادین
من واقعا به این موضوعات علاقه دارم اصلا نمی تونم بگم چقدر خیلی زیاد توی مجله موفقیت هم گاهی یه تیکه های کوچیکی می نویسن که خیلی دوس دارم
اما بازم دلم می خواد بیشتر بدونم شما کتاب یا سایت یا مجله ای رو نمی تونین در این زمینه به من معرفی کنین که برم بخونم ؟ خیلی خوشحال میشم
البته چون شما در حال حاضر هنوز دانشجو هستین ارتباطات گسترده ای دارین از طریق دوستان یا اساتید اگه میشه یک کتاب خوب بهم معرفی کنین
در ضمن نمی خوام زیاد تخصصی باشه . مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد