سلام

این چند روز برام روز های بدی نبود ولی خیلی هم خوب نبود البته فقط برای یکی دو مورد. دیروز یه چیزی شنیدم که تا همین حالا از اون ناراحتم و دارم تو ذهنم کلنجار میرم که چرا؟؟؟  البته فکر میکنم که جوابش رو پیدا کردم . آره من مغرور شده بودم و این اصلا برای من و هیچ کس خوب نیست. من فکر می کردم که آدم بخشنده ای شدم و لی در باطن آدم مغروری شده بودم چرا اینطور شدم آخه؟؟ این واقعیت فقط برای من نیست .همه آدما در مواقعی که فکر میکنن خیلی آدم بخشنده ای هستند دست به کارهایی ناخود آگاه میزنن که درست بر عکس فکر خودشون عمل میکنن. یه مدتی بود که ناخود آگاه من هر چیز رو برای خودم میخواستم و فکر میکردم که برای دیگران هم میخوام ولی حالا که بیشتر و درستتر فکر میکنم میبینم که برای خودم بوده . امید وارم که خدا بهم کمک کنه تا دیگه این رفتار رو نداشته باشم .  شما هم اگر میشه این دعا رو برای من بکنید.

دیروز رفته بودم ام.آر.آی بدم برای کمرم .بعضی آدما رو که میبینی فکر میکنی که خیلی انسانهای متشخصی و با فرهنگی هستن. از سر و وضع لباسهاشون و نوع حرف ها و حرکاتشون ولی وقتی بهشون دقت میکنی میبینی که نه اینطور نیست اونها هم فکر میکنن همه چیز باید در اختیار اونها باشه و حتی ساده ترین اصل زندگی جمعی رو نمیدونن و نمی پذیرن که باید نوبت رو رعایت کنن.ولی در عوض یه زن و شوهری بودن که از وضعشون مشخص بود زیاد .... ولی در عوض دارای یک شخصیت با وقار و متین بودن .من فکر میکنم همه آدما دارای دو نوع شخصیت هستن. یکی شخصیت پنهان و دیگری شخصیت آشکار.به نظر من میشه شخصیت پنهان هر کس رو در شخصیت آشکارش دید.برای بعضی ها این کار ساده هستش و برای بعضی دیگر سخت تر. کسایی که شخصیت آشکار و پنهانشون با هم یکی میشه کسایی هستن که به یه مرحله ای از کمال رسیده باشن و اگر خوب دقت بکنیم میبینیم که اینجور افراد زیاد نیستن امید وارم که منم بتونم به این مرحله برسم .

نظرات 3 + ارسال نظر
پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

محمد یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
خدا بد نده!
آدم باید این رفتارا رو ببینه تا بدونه با اونا چطور رفتار کنه.

رضا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست خوبم
با یه پست جدید به روزم و مثل همیشه منتظر حضور و نظر تو دوستم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد