یک جمله

کلید موفقیت در نگه داشتن حد و اندازه برای هرچیز است. 

 

((آنتونی رابینز))

به شکر خدا خطبه غدیر هم تموم شد. گذاشتن خطبه غدیر در این وبلاگ یک دلایلی داشت که بیشتر از هر چیز دلایل شخصی بود. میدونم که معمولا افراد از مطالعه نوشته های طولانی سر باز میزنن . و اونها رو رها میکنن. ولی اگر کسی فرصت کرد و دلش هم خواست بهش پیشنهاد میکنم که از ابتدا تا انتهای خطبه غدیر رو یکبار به دقت بخونه.نکات خوبی رو میشه ازش پیدا کرد.

به امید موفقیت همتون.

خطبه غدیر ۱۱

هان مردمان ! شما بیش از آنید که در یک زمان با یک دست من بیعت نمایید . از این روی خداوند عزوجل به من دستور داده که از زبان شما اقرار بگیرم و پیمان ولایت علی امیر المومنین را محکم کنم و نیز بر امامان پس از او که از نسل من و اویند همانگونه که اعلام کردم که ذریه من از نسل اوست .

پس همگان بگویید:

((البته که سخنان تو را شنیده پیروی میکنیم و از آنها خشنودیم و بر گردن گذار و بر آنچه از سوی پروردگار مان در امامت اماممان علی امیر المومنین و امامان دیگر – از صلب او – به ما ابلاغ کردی با تو پیمان میبندیم با دل و جان و زبان و دستهایمان . با این پیمان زنده ایم و با آن خواهیم مرد و با آن اعتقاد برانگیخته می شویم و هرگز آن را دگرگون نکرده شک و انکار نخواهیم داشت و از عهد و پیمان خود بر نمی گردیم.(ای رسول خدا) ما را به فرمان خدا پند دادی  در باره علی امیر المومنین و امامان از نسل خود و او، که حسن و حسین و آنان که خداوند پس از آنان برپا کرده است . پس عهد و پیمان از ما گرفته شد از دل و جان و زبان و روح و دستانمان . هر کس توانست با دست وگرنه با زبان پیمان بست و هرگز پیمانمان را دگرگون نخواهیم کرد و خداوند از ما شکست عهد نبیند و نیز فرمان تو را به نزدیک و دور از فرزندان و خویشان خود خواهیم رسانید و خداوند را برآن گواه خواهیم گرفت و هر آیینه  خداوند بر گواهی کافی است و تو نیز بر ما گواه باش .)) هان مردمان ! چه میگویید؟ همانا خداوند هر صدایی را می شنود و ان را که از دل ها میگذرد می داند . ((هر آن کس هدایت پذیرفت ، به خیر خویش پذیرفته و آن که گمراه شد به زیان خود رفته .)) و هر کس بیعت کند، هر آیینه با خداوند پیمان بسته که ((دست خدا بالای دستان آن هاست.))

هان مردمان ! آنک با خداوند بیعت کنید و با من پیمان ببندید و با علی امیر المومنین و حسن و حسین و امامان  پس از آنان از نسل  انان که نشانه ای پایدارند در دنیا و آخرت.

خداوند مکاران را تباه میکند و به با وفایان مهر میورزد .((هر که پیمان شکند)) جز این نیست که به زیان خود گام برداشته و هر که بر عهدی که با خدا بسته پابرجا ماند ، به زودی خدا او را پاداش خواهد داد . هان مردمان ! آنچه بر شما بر گفتم بگویید و به علی با لقب امیر المومنین سلام کنید و بگویید((شنیدیم و فرمان میبریم . پروردگارا ! آمرزشت خواهیم و بازگشت به سوی تو است .)) و نیز بگویید: (( تمام سپاس و ستایش خدایی راست که ما را به این راهنمایی فرمود و گرنه راه نمی یافتیم))_تا آخر آیه.

هان مردمان ! هر آینه برتری های علی بن ابی طالب نزد خداوند عزوجل – که در قرآن نازل فرموده – بیش از آن است که من یکباره بر شمارم . پس هر کس از مقامات او خبر دارد و آنها را شناخت او را تصدیق و تایید کنید . هان مردمان ! آن کس که از خدا و رسولش و علی و امامانی که نام بردم پیروی کند ، به رستگاری بزرگی دست یافته است . هان مردمان ! سبقت جویان به بیعت و پیمان و سرپرستی او و سلام بر او با لقب امیر المومنین ، رستگارانند و در بهشت های پر بهره خواهند بود . هان مردمان ! آن چه خدا را خوشنود کند بگویید . پس اگر شما و تمامی زمینیان کفران ورزند ، خدا را زیانی نخواهد رسانید .

پروردگارا ! آنان را که به آنچه ادا کردم و فرمان دادم ایمان آورند ، بیامرز و بر منکران کافر خشم گیر ! و الحمد لله رب العالمین .

یه سری هم به اینجا بزنید البته فقط کسایی که طاقتش رو دارن. واقعا پیشنهاد نمیکنم چون باعث میشه آدم روحیش خراب بشه . ولی از طرفی هم این مسائل باید باز گو بشه تا کمی ما آدمای بیخبر بفهمیم که با ما چه میکنند.ـ(مسولین که نمیفهمند ما باید بفهمیم)

http://w300.blogfa.com/page/sharm.aspx

یک خبر یک نکته-۶-

این مطلب ممکنه درست باشه و ممکنه درست نباشه . ولی به هر حال ریسکش بالاست و نخواهد ارزید .دلیل این اعلام ممکنه مسایئل واهی (سیاسی و مالی) باشه و یا ممکنه حقیقت داشته باشه این خبر امروز به من رسید که براتون گذاشتمش

لطفا برای همه بفرستید: ورود مواد مخدر جدید: نام این ماده «پان پراگ»است و در بسته‌بندی زیبا و با عکس‌های هنرپیشه‌های هندی و پاکستان به صورت آدامس، پاستیل و پودرهایی با طعم نعنا و خوشبو کننده دهان وارد کشور می‌شود. قیمت این ماده مخدر الان در مشهد 50 تومان تا 300 تومان میباشد.دلیلی که مصرف‌کنندگان «پان پراگ»ها را به سمت آن می‌کشد، احساس گرمی، سرخوشی موقت، سبکی سر، گیجی و شادی کاذب است. بسیار سرطانزا هم هست

یک جمله

چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی مثل من رفتار کن

((کانت))