بفرمایید نوش جان

نظرات 7 + ارسال نظر
کارنگ دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ http://karangmusic.blogfa.com

سلام هادی جون
تبریک میگم سال روز تولد وبلاگتو
عجب عکس خوش تیپی داری
راستش من هنوز اینترنت ندارم
به زودی وصل میشم بعد همیشه خدمت میرسم
بای

آتی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ق.ظ

آقا هادی اولا که تولد وبلاگتون رو تبریک میگم . واقعا یک سال شده از اون زمانی که برای من ای میل می زدین؟ چه زود گذشت . مگه نه ؟
دوما شما لطف دارین و منو همواره شرمنده خودتون می کنین من کاری نکردم در مورد اون قضیه مهم اینه که شما خیلی منطقی و با درایت عمل کردین و تونستین فراموشش کنین چون دیگه فایده ای هم نداشت . شما واقعا لطف دارین . من فقط یک گوش بودم همین ! کاری نکردم براتون .
سوما این قالب خیلی خوشگل تره . مبارکه
چهارما این عکس خودتون؟ خداییش همیشه همینطوری تصورت می کردم به خدا . باروت میشه؟ خیلی شبیه داداش خودم هستین ! چه جالب !
پنجما چه کیک خوشگلی گذاشتین .
ششم هم اینکه من اگرم شما نگین دیگه همیشه براتون دعا می کنم . وقتایی که میرم حرم یا مواقع دیگه فراموشت نمی کنم . دعا می کنم بهترین موارد توی هر چیزی از همسر و تحصیلات و شغل و بقیه چیزا نصیبتون بشه و همیشه سربلند و سرافراز باشین
هفتم هم اینکه دعا کنین ماشین بخریم بیایم تهران همو ببینیم مجید هم شما رو می شناسه آخه

کورش کبیر دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.asemanabist2008.blogfa.com/

دوست عزیز سلام
تولد وبلاگت رو تبریک میگم
قالب وبلاگت هم زیبا تر شده
ممنون که به من سر می زنی موفق باشی

بابک چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ

دوسته خوبم
تولده وبلاگت مبارک
خیلی قشنگ شده
موفق باشی!!

محمد جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
بابا مبارکههههههههههههههههه.
فوووووووووووووت. ایول کیک. یه ذره بده بخوریم حال کنیم.
ایشالا بزرگتر بشی.
بااااای

مسافر چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://ruzhayekhakestari.blogfa.co

سلام دوست عزیز ممنونم که بازم بهم سر زدی و منو فراموش نکردی خیلی وقته نتونستم آپ کنم چون به اینترنت دسترسی ندارم الانم گذرم به کافی نت افتاد گفتم به وبم سر بزنم خوشحالم که وبلاگت ۱ ساله شده تبریک بازم به نوشتن ادامه بده در مورد سوالت همه ی مطالبی که توی وبلاگم هست نوشته ی خودمه یه جور حرفای دلتنگی
بازم ممنون
همیشه شادوموفق در پناه اهورامزدا باشید

حنانه خانوم... پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ http://m-mylove.blogsky.com

سلام
آپدیت هستم...
واسه اینکه خسته نشین براتون وسیله نقلیه فرستادم...
اومدین برش گردونین امانتیه...
امضا $hannaneh$
---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد