گوانجووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

با سلام به همه

دیشب به طور اتفاقی افتتاحیه بازی های آسیایی رو دیدم. و در حیرتی کوتاه فرو رفتم. و مثل همیشه یک سوال ذهنم رو به خودش معطوف کرد. سوالی که همیشه از خودم میپرسم و هر بار پاسخی متفاوت برایش پیدا میکنم. تفاوتی که کاملا منطبق بر یک معیار واحد است. انگار حقیقتی یکتاست.

به راستی چرا کشوری که روزگاری به هیچ هم حساب نمیشد  اینچنین پیشرفت کرده... منظورم از پیشرفت. پیشرفتهای ظاهری و ساده هستش. نه پیچیده و تکنیکی که البته اگر بخوایم درست تر به قضیه نگاه کنیم. همه سرمنشا تکنیک هستند.

نوع معماری شهر نوع نورپردازی و.... اما در حقیقت هزینه ای که صرف این مراسم شده عجیبه!

در مراسم افتتاحیه از نام خلیج فارس استفاده نشده. حالا دوباره مثلا به آقایون بر خورده.  اما همین چند روز پیش حسن نصرالله در مورد فرهنگ ما چی گفت؟

چرا اون موقع صدامون در نیامد؟ یک بوم و دو هوا که نمیشه

خلاصه از ماست که بر ماست


نظرات 1 + ارسال نظر
ثریا(قشنگ ترین دقایق در کنار هم...) شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://soraya90.blogsky.com

سلام بر هادی جان من هنوز تو شوکم که چطور بوده که شما اپ کردید من گفتم امروز خورشید از یه طرف دیگه در اومد تو نگو شما اپ کردی
خوب میدونی هادی جون از این شوخی های لوس بگذریم منم مثل شما موندم چرا پس رفت میکنیم به جای پیشرفت
خدا به ایران وایرانی کمک کنه از این بدبختی و جهالت دربیاد عربا یه زمانی که ایران تو دنیا اسمو رسمی داشت همون عصر جاهلیتو داشتن اما فکر کنم جاهامونو الان عوض کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد